تیم فوتبال ذوب آهن در سال جدید به دنبال کسب نتایج بهتر در رقابت های مختلف است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از درخشش در لیگ هفدهم و نایب قهرمانی لیگ برتر همراه با امیر قلعه نویی در صدد بود تا در لیگ هجدهم به قهرمانی برسد که این اتفاق رخ نداد. پس از پیروزی یک بر صفر ذوبی‌ها در آخرین دیدار لیگ هفدهم مقابل نفت تهران با تک گل استنلی کی روش، امیر قلعه نویی به سپاهان اصفهان رفت و بازیکنان مورد علاقه خود را هم به اصفهان برد تا با این تیم  لیگ برتر را فتح کند.

ابتدای فصل مسئولان ذوب آهن با امید نمازی به توافق رسیدند و او را به عنوان سرمربی تیم شان معرفی کردند، اما در ادامه با اتفاقاتی که رخ داد، علیرضا منصوریان جانشین وی شد. ذوبی‌ها در لیگ هجدهم عملکرد سینوسی داشتند و هم اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند، آن ها امیدوارند تا در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ عملکرد خوبی داشته باشند تا نتایج ضعیف در لیگ را جبران کنند.

این تیم در دوره پیش لیگ قهرمانان هم با تیم‌های الدحیل، لوکوموتیو تاشکند و الوحده امارات همگروه بود و توانست با ۲ برد و یک تساوی و سه باخت به مرحله حذفی برسد، اما در آن مرحله با درخشش تیام مقابل استقلال شکست خورد تا از گردونه بازی‌ها حذف شود.

شاگردان منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در ۲ بازی پلی آف مقابل الوحده اردن و الغرافه قطر به پیروزی رسیدند تا در گروه A با تیم‌های الزورا عراق، الوصل امارات و النصر عربستان هم گروه شوند. این تیم در نخستین بازی مقابل نماینده عراق به تساوی صفر بر صفر رسید و سپس رو در روی النصر عربستان به پیروزی دست یافت.

ذوبی‌ها با هدایت علی منصور هم اکنون برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و امیدوارند بتوانند برای فصل آینده نتایج درخشانی به دست آورند. ذوب آهن در لیگ هجدهم ۴ برد و ۹ مساوی کسب کرده و در صدد افزایش امتیازات خود است.

این تیم از جام حذفی نیز کنار رفته و باید در سال ۱۳۹۸ در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، جام حذفی، ادامه لیگ هجدهم و لیگ نوزدهم رقابت کند. حریفان سبزپوشان تا پایان مسابقات لیگ هجدهم به شرح زیر است.

صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت - پیکان تهران - پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز - پارس جنوبی جم - فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان

این تیم بازیکنان جوان و با تجربه‌ای (رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی، مهران درخشان مهر، محمدرضا عباسی، ماریون سیلوا، زبیر نیکنفس، محمدرضا حسینی و علیرضا چراغعلی) دارد و به هرحال هواداران این تیم دوست دارند تا ذوب به شرایط آرمانی برسد.


بیشتر بخوانید:

وضعیت بحرانی فانوس به دستان برای تمدید مجوز بقا در لیگ برتر

زمان دیدار سپاهان و ذوب آهن تغییر کرد

واکنش باشگاه سپاهان به بیانیه ذوب‌آهن


انتهای پیام/

عملکرد ذوب آهن در سالی که گذشت

برچسب ها: نوروز 98 ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار