مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از افتتاح مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان مهر ملایر طی سال اینده خبر داد.

افتتاح مرکز غربالگری سرطان در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محسن ترکاشوند، مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان ملایر در حوزه‌های مختلف در سال جاری گفت: این اقدامات در راستای خدمات‌دهی به مردم انجام شده است.
وی طرح تحول نظام سلامت را از طرح‌های بسیار موفق حوزه بهداشت و درمان دانست و افزود: از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه طرح تحول سلامت هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایرادامه داد: سیاست‌های کلی ‏وزارت بهداشت و درمان در اجرای طرح تحول سلامت برای سال آینده بر روی مباحث پرونده‌های الکترونیکی خانواده، پزشک خانواده، ‏ساماندهی بیماران خاص و تهیه و تأمین دارو‌های ضروری مردم متمرکز شده است. ‏

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان مشکلاتی داریم که بخشی داخلی و برخی خارج از حوزه بهداشت و درمان بوده است گفت: قطع قرارداد رادیولوژی‌ها با بیمه تامین اجتماعی و کمبود رادیولوژیست از جمله مشکلات فعلی است.

ترکاشوند اضافه کرد: لغو قرارداد رادیولوژی‌ها با بیمه تأمین اجتماعی فشار زیادی را به بیماران وارد کرده که امیدواریم این مشکل سال آینده توسط تأمین اجتماعی حل شود.

وی تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ‏ توسط شبکه بهداشت و درمان سومین رادیولوژیست وارد سیستم خدمات‌دهی به بیماران شد.
انتهای پیام/ج

افتتاح مرکز غربالگری سرطان در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.