رئیس شبکه بهداشت ملایر از فعالیت ۱۲۵ پزشک عمومی و متخصص در ایام نوروز در شهرستان ملایر خبر داد.

فعالیت ۱۲۵ پزشک عمومی و متخصص در ایام نوروز به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محسن ترکاشوند رئیس شبکه بهداشت ملایر در نشست خبری با  اصحاب رسانه با بیان اینکه در سال جاری  خدمات بهینه‌ای به مردم ملایر ارائه و تعدادی پزشک متخصص در رشته‌های مختلف نیز  جذب شد، گفت: در ایام نوروز ۶۵ پزشک عمومی و ۶۰ پزشک متخصص به مردم خدمت رسانی می کنند.

رئیس شبکه بهداشت ملایر با اشاره به راه اندازی مرکز سونوگرافی درمانگاه تخصصی فخریه در فروردین سال آینده، گفت: در نوروز ۹۸در تمامی رشته‌ها  پزشکان متخصص به صورت آنکال حضور دارند و  خدمت رسانی می کنند.

 ترکاشوندبا اشاره به ذخیره کافی دارو و تجهیزات پزشکی در ایام نوروز،گفت: تمامی بیمارستان‌ها با تمام ظرفیت به مردم و مسافرین خدمت رسانی  خواهند کرد.

وی با اشاره به  حضور پزشک ارتوپد در درمانگاه بیمارستان امام حسین در ایام نوروز، بیان کرد: با کمک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ، متخصص رادیولوژی نیز  برای ملایر نیز جذب شد.

رئیس شبکه بهداشت ملایر گفت: فوریت‌های اورژانسی شهرستان نیز با ۱۵ دستگاه آمبولانس و ۹ پایگاه شهری و جاده‌ای در ایام نوروز فعال هستند.

ترکاشوند با اشاره طرح های در دست اجرا حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر،گفت: افتتاح مرکز غربالگری سرطان، مرکز مامو گرافی، رادیولوژی اختصاصی فک و صورت، اورژانس جدید بیمارستان امام حسین و مرکز آنژیوگرافی ملایر  در سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی  با بیان اینکه در حال حاظر ملایر با ۴۳۰ تخت بستری در ۳ بیمارستان به مردم خدمت رسانی می کند، افزود: با ساخت و تکمیل بیمارستان خیر ساز جوراب نیز که تا سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد ۹۶ تخت بستری دیگر به مجموع تخت‌های بستری شهرستان افزوده خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت ملایر با اشاره به اینکه توسط تکنسین‌های اورژانس شهرستان امسال به تعداد زیادی آموزش‌های اورژانس پیش بیمارستانی داده شده است افزود:طبق برنامه ریزی‌ها در سال ۹۸ به پنج هزار نفر دیگر از شهروندان این آموزش‌ها داده خواهد شد.

ترکاشوند گفت:عملیات بازرسی و نظارت بر اماکن تهیه و توضیع خوراکی از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا پایان فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/د.ا

فعالیت ۱۲۵ پزشک ملایری در ایام نوروز

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار