رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد گفت: بیش از ۱۶۰ میلیون تومان در زمینه خرید تجهیزات درمانی و پزشکی از محل نیات واقف هزینه شده است.

کمک 160 میلیون تومانی واقفین اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی قبادی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با اشاره به برنامه سرکشی و دلجویی از معلولین و بیماران تحت پوشش اداره بهزیستی گفت: در سرکشی های صورت گرفته از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم حاج خان بکایی به ۸ نفر از معلولان و بیماران نیازمند ساکن شهر اسدآباد و همچنین روستای های «قاسم آباد»، «لک لک» و «خاکریز»   مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مساعدت مالی انجام شد.

 رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد عنوان داشت: این برنامه ها در هفته های آتی نیز با حضور مسئولین این شهرستان در راستای کمک به معلولین نیازمند ادامه خواهد یافت.

قبادی ادامه داد: یک دستگاه هود آزمایشگاهی به بیمارستان فیروزابادی شهر ری در راستای اجرای نیت واقف خیر اندیش فرمانفرمائیان به مبلغ ۱۴ میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: این دستگاه به محل این بیمارستان منتقل و تحویل مدیریت بیمارستان فیروز آبادی شهر ری شده تا در زمینه تجهیز آزمایشگاه این مرکز درمانی بکار گیری شود.

وی اضافه کرد: مرحوم  فرمانفرمائیان دارای موقوفاتی در سه روستای «گنبله»، «چشمه بید» و «نجف آباد» این شهرستان بوده و براساس نیت تصریح شده در متن وقف نامه هزینه وصول مال الاجاره موقوفات مرتبط با واقف، در راستای کمک به امور درمانی بیمارستان فیروزآبادی شهر ری هزینه و این روند با دقت با توجه به متن وقف نامه هرساله توسط اداره اوقاف این شهرستان پیگیری و انجام می‌شود.

رئیس اوقاف شهرستان اسدآباد ادامه داد: طی سالهای گذشته نیز براساس نیت این واقف خیراندیش، کمک های لازم در زمینه خرید تجهیزات درمانی و پزشکی این بیمارستان صورت گرفته است.

قبادی گفت: اهدای تجهیزات مختلف درمانی و پزشکی به این مرکز از جمله یک دستگاه رادیولوژی پرتابل، ۳ دستگاه انکوباتور، ۲ دستگاه الکترو کوتر جراحی، یک دستگاه مانیتورینگ همراه بیمار، یک دستگاه بلندر، ۲ دستگاه بن ماری سرولوژی است که بیش از ۱۶۰ میلیون تومان در زمینه خرید این تجهیزات از محل نیات واقف هزینه شده است.

انتهای پیام/د.ا

کمک وافقین اسدآبادی به بخش درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار