کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان گفت: کارگاه آموزشی ویژه مبلغان امامزادگان در راستای ترویج فرهنگ وقف در این استان برگزار می شود.

برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغان بقاع متبرکه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر مهدوی، کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان به  دوره آموزشی ویژه مبلغان بومی و مستقر بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود:نخستین دوره در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان ملایر برگزار شد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مبلغان امامزادگان در راستای ترویج فرهنگ وقف خبر داد و گفت: این طرح در2 مرحله اجرا می‌شود.

کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه نخستین مرحله از طرح آموزشی مبلغان بومی و مستقر امامزادگان و بقاع متبرکه در ملایر برگزار شد، افزود: پنج‌شنبه هفته گذشته این مرحله را ویژه 52 تن از مبلغان بقاع شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان برگزار کردیم.

وی به حضور 4 نفر از اساتید حوزه علمیه در طرح آموزش مبلغان بومی و مستقر امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان ملایراشاره کرد و اظهار داشت: این طرح را در قالب 2 کلاس 8 ساعته در نظر گرفتیم.

کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه  مرحله دوم طرح آموزشی مبلغان بومی و مستقر امامزادگان و بقاع متبرکه طی دی ماه امسال برگزار می شود،ادامه داد:طرح ویژه مبلغان مستقر و بومی امامزادگان شهر‌های همدان، بهار و اسدآباد و کبودراهنگ در همدان برگزار می‌شود و در پایان دوره‌ نیز به مبلغان گواهی‌نامه معتبر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ب

دوره آموزشی ویژه مبلغان بقاع متبرکه همدان برگزار می شود

 

برچسب ها: مبلغ ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار