اسماعیل رادکانی اعلام کرد: تمامی مراکز فنی شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورها بهصورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز با یکدیگر در ارتباط خواهند بود که در صورت ایجاد هرگونه اختلال در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل رادکانی رئیس کمیته تأمین ارتباطات مناسبتهای ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این مطلب افزود: ایجاد رومینگ ملی با هماهنگی بین اپراتورهای موبایل کشور، بهمنظور پوشش ارتباطی مناسب به هموطنان عزیز و همچنین حفظ و پایش دائمی کیفیت و پایداری ازجمله فعالیتهای این کمیته در ایام نوروز است.
رئیس کمیته تأمین ارتباطات مناسبتهای ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: با برقراری رومینگ ملی هموطنان هیچ هزینه اضافی را در استفاده از رومینگ ملی متقبل نخواهند شد.
وی افزود: اقدامات لازم جهت تأمین و برقراری نیازهای اپراتورهای موبایل در نوروز ۹۸ شامل ظرفیتهای لایههای مختلف توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات ایران در تمامی استانها بهخصوص در شهرهای زیارتی، شهرهای توریستی و جزایر خلیجفارس انجامگرفته است.
رادکانی ابراز امیدواری کرد که هموطنان عزیز بتوانند با استفاده از ظرفیتهای ایجادشده لحظات شیرین و بهیادماندنی خود را در طول سفر با نزدیکان و دوستان به اشتراک بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیتسازی به میزان کافی، استقرار سایتهای پرتابل (اضطراری) بهمنظور تأمین و پوشش و افزایش ظرفیت شبکه در جادهها و نقاط توریستی و ظرفیتسازی مناسب در لایههای شبکه انتقال بینشهری با توجه به توانمندیهای فنی موجود برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان تأمینشده و امیدواریم شاهد مشکلی در ارائه این سرویسها نخواهیم بود.
رادکانی ادامه داد: با بهکارگیری کارشناسان خبره و تأمین تجهیزات موردنیاز، پایداری ارتباطات در همه استانها بهویژه استانهای خراسان رضوی و خوزستان، بوشهر، هرمزگان، یزد، گلستان، گیلان و... که در ایام نوروز مقاصد اصلی گردشگری هستند را بهصورت شبانهروزی تأمین خواهیم کرد.
رئیس کمیته تأمین ارتباطات مناسبتهای ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود: با پیگیریهای صورت گرفته با نصب تجهیزات از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در محدوده حرم امام رضا (ع) کیفیت ارتباطی مشترکین این اپراتور نیز در این محدوده افزایشیافته است.
وی تصریح کرد: تمامی مراکز فنی شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورها بهصورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز با یکدیگر در ارتباط خواهند بود که در صورت ایجاد هرگونه اختلال در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند و هموطنان گرامی در صورت بروز مشکل میتوانند با مراکز اپراتور خود تماس بگیرند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش میزان مکالمات بینالملل هموطنان در ایام نوروز؛ کانالهای ارتباطی این مسیرهای بینالمللی بهویژه با کشورهای همسایه نیز پایش و افزایشیافته است.
انتهای پیام/