مدیر جهادکشاورزی جیرفت گفت: در ایام تعطیلات نوروزی گشت ویژه حفاظت از اراضی زراعی و باغی به صورت آماده باش کامل و مستمر اراضی حوزه تحت پوشش را رصد می‌کنند.

آماده باش کامل گشت ویژه حفاظت از اراضی زراعی و باغی در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  علی سالاری مدیر جهادکشاورزی شهرستان جیرفت گفت: برابر ماده ۱۰ قانون اصلاحی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ایجاد هرگونه ساخت و ساز و تاسیسات، دیوار کشی، فنس کشی، خاکبرداری، برداشت شن وماسه و ... در اراضی زراعی وباغی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی جرم بوده و مرتکب مستنداً به ماده ۳ قانون فوق الذکر علاوه بر قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز و اعاده وضعیت به حالت اولیه به پرداخت جزای نقدی و در صورت تکرار به حداکثر جزای نقدی و حبس به مدت شش ماه محکوم می‌شود.

وی افزود: در راستای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو وفرصت طلب خصوصا در ایام تعطیلات نوروزی گشت ویژه حفاظت از اراضی زراعی و باغی به صورت آماده باش کامل و مستمر اراضی حوزه تحت پوشش را رصد می‌نماید و ضمن هماهنگی و با حمایت دستگاه محترم قضایی و انتظامی برابر وظایف لاینفک قانونی برخورد جدی با متخلفین و افراد سود جو جلوگیری از تضیح حقوق حقه دولت در اولویت کاری خود قرار داده است.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان جیرفت گفت: از کلیه بهره برداران و کشاورزان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی مراتب را به تلفن گویای ۱۳۱ گزارش نمایند.

انتهای پیام /س

گشت ویژه حفاظت از اراضی زراعی و باغی  در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار