رئیس اداره اوقاف نطنز گفت: این شهرستان با دارا بودن بیش از ۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی در استان اصفهان به شمار می رود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مرتضی اکبری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز اظهار داشت: همزمان با ایام نوروز و فرارسیدن سال جدید طرح آرامش بهاری همگام با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان نطنز اجرا می‌شود.

 
وی تصریح کرد: پاسخگویی به مسائل فقهی و شرعی، برپایی خیمه‌های معرفت، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، ارائه خدمات مشاوره‌ای، مسابقات ترویجی حجاب، غرفه نقاشی کودکان و توزیع بسته‌های فرهنگی و جوایز از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز افزود: مراسم ویژه تحویل سال نو همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی در چند امامزاده شاخص نطنز برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام اکبری اضافه کرد: برنامه استقبال از مسافران نوروزی در حاشیه آزادراه تهران- نطنز- اصفهان توسط خادمین امامزاده احمد بن محسن (ع) از دیگر برنامه‌هایی است که نخستین بار در کنار این شاهراه سراسری اجرا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: شهرستان نطنز با دارا بودن بیش از ۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی در استان اصفهان است.
 
انتهای پیام/م 


طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.