فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته غذایی (دوتایی و سه تایی) به نیت یک هزار و ۷۰۰ شهید والامقام کاشان در روز بزرگداشت خانواده شهدا (۲۲ اسفند) بین نیازمند این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، در نشست با خبرنگاران با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم در روز‌های پایانی سال، گفت: علاوه بر این اقدام جمعی از بسیجیان این شهرستان نیز در حرکتی خودجوش اقدام به توزیع ۷۰۰ سبد غذایی شامل برنج، گوشت مرغ، سویا، تن ماهی و حبوبات بین نیازمندان کردند.

وی تصریح کرد: این نیازمندان شامل کسانی هستند که زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی ندارند و بسیجیان از طریق پایگاه‌های محلی بسیج نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام کرده اند.

به گفته وی، سبد‌های کالا با همکاری جهاد کشاورزی و کمک خیرین شهرستان کاشان تامین و با رعایت تکریم در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

 اعزام ۱۲۳۲ نفر از کاشان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، در ادامه از اعزام یک هزار و ۲۳۲ نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: ۴۵۵ نفر از این عده نوبت اولی هستند که با ۲۸ دستگاه اتوبوس از ۲۰ ماه جاری تا ۱۵ فرودین به این مناطق اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار عمومهدی، با بیان اینکه ۶۵۰ نفر دانشجو نیز در اسفندماه امسال با ۱۵ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند افزود: ۱۵ دستگاه اتوبوس نیز تابستان سال جاری با اعزام از مناطق عملیاتی و یادمان شهیدان در استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی دیدن کردند.

وی، همچنین از اعزام دانش آموزان در ماه‌های آبان و آذر امسال به مناطق عملیاتی خبر داد و تصریح کرد: ۴۸۰ نفر دانش آموز دختر با ۱۱ دستگاه اتوبوس و ۲۲۰ دانش آموز پسر با پنج دستگاه اتوبوس به این مناقطق اعزام شدند.

به گفته وی، اعزام کاروان راهیان نور حرکت ارزشمند و فرهنگی برای یادآوری ارزش‌های دوران دفاع مقدس است که باید تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه به کار گرفته شود. 

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار