معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : در شش ماهه نخست سال 97 ، تعداد 11 کاروان نیکوکاری به 10روستای محروم و کم برخوردار اعزام شده است .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابراعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، حیدرعلی خانبازی با بیان اینکه یکی از فعالیت های عام المنفعه حوزه جوانان جمعیت هلال احمر ، اعزام کاروان نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور و با همکاری معتمدان محلی به روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار است ، اظهار داشت : این طرح با نیاز سنجی که ازقبل صورت می گیرد ، این امکان و فرصت را فراهم می آورد تا جوانان عضو جمعیت مشق مهربانی و انفاق و حس نوعدوستی را عملیاتی کنند .

وی تصریح کرد : در شش ماهه نخست سال جاری حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با هدف خدمت رسانی ، تعداد  11 کاروان نیکوکاری به 10روستا اعزام کرده که طی این برنامه ها خدمات گسترده ای در زمینه های بهداشتی ، آموزشی ، فرهنگی و عمرانی ارایه شده است .

خانبازی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود : 66 عضو خواهر و 52 عضو برادر در این کاروان ها مشارکت فعال داشته اند و خدماتی  همچون آموزش امداد و کمک های اولیه ، برپایی ایستگاه آزمایش قند و فشارخون ، برگزاری کارگاه های بهداشتی جهت زنان و کودکان ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ، توزیع بسته های فرهنگی ، توزیع نوشت افزار و کیف مدرسه ، رنگ آمیزی مدرسه ، دیوار نویسی ، توزیع بسته غذایی حمایتی و دیدار با خانواده شهدای روستا و تجلیل از نخبگان روستایی و ... ازجمله برنامه های ارایه شده در کاروان های نیکوکاری بوده است .

انتهای پیام/م

جوانان هلال احمر استان اصفهان ؛ پرچمدار مهرورزی و نوعدوستی در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار