رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:براثر واژگون شدن خودروی سواری سمند در جاده نایین-اصفهان، ۱۵ کیلومتری سجزی ۷ مصدوم برجای گذاشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مسمومیت دو نفر با گاز مونوکسیدکربن خبر داد و اظهار کرد: دو آقا 27 ساله و 29 ساله به دلیل روشن کردن گاز پیک نیک در چادر مسافرتی، دچار مسمومیت شده و جان باختند.

وی در ادامه افزود: این حادثه در ساعت 07:20 دقیقه امروز، در روستای بازارگاه بخش پادنا واقع در شهرستان سمیرم رخ داد که یک دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد ولی افراد مسموم، جان خود را از دست داده بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از حادثه دیگری خبر داد و عنوان کرد: امروز در ساعت 12:29 دقیقه خودروی سواری سمند در جاده نایین-اصفهان، 15 کیلومتری سجزی واژگون شد.

وی اضافه کرد: این حادثه 7 مصدوم به دنبال داشت که 2 کودک 6 ساله و 8 ساله و 5 آقا 41، 40، 32، 26 و 24 ساله بودند و توسط دو دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.

راستین در پایان از حادثه دیگری در روز گذشه سخن گفت و تصریح کرد: در ساعت 18:34 دقیقه روز گذشته در جاده اصفهان-داران، نرسیده به پلیس راه دامنه، خودروی سواری پژو 405 با خودروی نیسان تصادف کردند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه آمبولانس 115 و هلال احمر دامنه در محل حادثه حاضر شدند و مصدومان این حادثه که 3 آقا 7 ساله، 16 ساله و 19 ساله  و همچنین 2 خانم 14 ساله و 42 ساله بودند را به بیمارستان شهید رجایی شهر داران منتقل کردند.

 

انتهای پیام/م

حوادث رخ داده در استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.