رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیون ریال در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان، محرومان، بیماران صعب العلاج و زنان بی سرپرست توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی کفاشی  در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر بادرود به مانند سال های قبل با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در مسیر اشاعه فرهنگ داوطلبی و تحقق بخشیدن به شعار نوع دوستی، طرح ملی همای رحمت را اجرا کرد.

کفاشی افزود: جمعیت هلال احمر هر ساله در ماه مبارک رمضان با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیران برای دستگیری از نیازمندان کم برخوردار و محرومان جامعه، طرح ملی همای رحمت را با رویکرد گستراندن سفره های مهربانی و توزیع بسته های غذایی بین اقشار نیازمند اجرا می کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز تعداد ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیون ریال در طول شب های ماه مبارک رمضان و در سه نوبت بین نیازمندان، محرومان، بیماران صعب العلاج و زنان بی سرپرست توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: همه ساله در قالب طرح همای رحمت، از توان افراد خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف مورد نظر در این طرح کمک گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت عموم مردم و نیکوکاران منطقه در این طرح، الگو گرفته از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) است که نیازمندان جامعه را یاری می‌ رسانند.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار