معاون حمل و نقل و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت:ادامه خط 2 قطارشهری از شریعتی تا ایستگاه کاوه خردادماه راه‌اندازی می‌شود.

ادامه خط 2 قطارشهری مشهد خردادماه به بهره برداری می رسدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی عمران شهرداری مشهد در حاشیه بازدید شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر مشهد از خط ۲ قطارشهری گفت: ادامه خط دو قطارشهری مشهد از میدان شریعتی تا میدان شهید کاوه به صورت گذری از ایستگاه‌های الندشت و کوهسنگی تا پایان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: دو ماه قبل تعهدی به شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص رفع نواقص و کار‌های باقی‌مانده از ایستگاه طبرسی به شریعتی تا ۲۵ اسفندماه داده بودیم که امروز برای بازدید شهردار و اعضای شورای شهر ازاقدامات انجام شده این بازدید انجام گرفت.

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی عمران شهرداری مشهد اظهار داشت: برخی زیرسیستم‌ها شامل سیستم اطفاء، اعلان، فن‌های تعویض، پله‌های فرار، مخابرات و‌ای اف سی بودند که راه‌اندازی نشده بود و یا نقص داشت که با توجه به تاکیدات شهردار و شورای شهر از اول بهمن‌ماه امسال شروع به رفع نواقص موجود کرده و توانستیم ۹۹ درصد تعهدمان را با تلاش شبانه روزی و ظرف مدت ۲ ماه انجام دهیم.

انتهای پیام//ف. س
 

تکمیل خط ۲ قطارشهری مشهد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۲۰:۰۴ ۱۴ تير ۱۳۹۸
سلام ، میخواستم بپرسم ایستگاه های اخر خط ۲ قطارشهری مشهد بهره برداری شده یا نه ؟