سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با هدف تنظیم بازار عید نوروز در شهر‌های مختلف این استان برگزار شد.

نمایشگاه بهاره در ۶ شهر سیستان و بلوچستان برگزار شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد رفیع سلطانزاده  اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با مدیریت اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با تاکید بر عرضه کالا‌های ایرانی برپا شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در شهر‌های دلگان، زاهدان، زابل، فنوج، چابهار و کنارک برگزار شد.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان بیان کرد: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه‌ی قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه در نمایشگاه نظارت داشته و کالا‌ها با پلمپ قیمت عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مختص کالا‌های اساسی و تاثیر گذار در سبد خانوار از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و کالا‌های مورد نیاز از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینیجات و ... است.

سلطانزاده تصریح کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه‌ها به جهت نظارت بر قیمت و کیفیت کالا‌های عرضه شده حضور دارند.

انتهای پیام/گ

برپایی نمایشگاه بهاره در ۶ شهر سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار