معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از برپایی نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم کالا در شهر زاهدان خبر داد.

 نمایشگاه بهاره در زاهدان برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد رفیع سلطانزاده گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، نمایشگاه بهاره از ۱۶ تا ۲۴ اسفند در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه تنظیم بازار و در دسترس بودن کالا‌های اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مخصوص کالا‌های اساسی از جمله گوشت، مرغ، برنج و مانند آن و کالا‌های تاثیرگزار در سبد خانوار از جمله البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینیجات و ... است.

وی تصریح کرد: مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف زاهدان است و درصورتی که اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می‌توانند به اتاق اصناف مراجعه کنند.

سلطانزاده بیان کرد: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه‌ی قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه نظارت می‌کنند.

 

انتهای پیام/گ

برپایی نمایشگاه بهاره در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار