سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان توزیع کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در محل نمایشگاه در حال توزیع است.

توزیع کالا‌های اساسی در نمایشگاه بهاره زاهدان/ عرضه ۹ تن گوشت گرم گوساله با قیمت مصوب ۳۶ هزار تومانمحمد رفیع سلطانزاده  سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان و به جهت تسریع در توزیع کالا‌های اساسی بین هم استانی‌ها کالا‌های اساسی از جمله شکر، برنج، قند، مرغ، گوشت گرم، روغن نیز به صورت گسترده با قیمت مصوب در محل نمایشگاه در حال توزیع است.

محمد رفیع سلطانزاده گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت پذیرفته از سوی ستاد تنظیم بازار استان اولین محموله گوشت گرم گوساله از کشتارگاه محمد آباد زابل به میزان حدود ۹ تن و با قیمت ۳۶ هزار تومان در نمایشگاه عرضه شد و این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: کالا‌های اساسی در نمایشگاه با قیمت مصوب در حال عرضه می‌باشد و قیمت شکر ۳۴۰۰ تومان، قند ۵۰۰۰ تومان، برنج پاکستانی ۱۰ کیلویی ۸۲ هزار تومان، گوشت گوساله گرم ۳۶ هزار تومان، برنج تایلندی درجه ب. ۴۴۰۰ تومان و گوشت گوساله برزیلی ۳۱۵۰۰ تومان می‌باشد.

سلطانزاده در ادامه گفت: با تلاش اعضا ستاد تنظیم بازار استان کمبود کالایی بویژه کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و توزیع کالا‌های اساسی نیز گسترده‌تر خواهد شد و بزودی نیز کار توزیع ۷۵۰ تن سیب و پرتقال شب عید که از طریق جهاد کشاورزی تامین و در استان ذخیره سازی گردیده آغاز خواهد شد.

گفتنی است: اعضا ستاد تنظیم بازار پس از برگزاری جلسه از نحوه توزیع کالا‌های اساسی و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بازدید بعمل آوردند.

لازم به ذکر است نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زاهدان که از ۱۷ اسفند شروع به کار نموده روز ۲۴ اسفند به کار خود پایان خواهد داد و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب به نمایشگاه مراجعه و کالا‌های مورد نیاز خود را با تخفیف ۵ الی ۲۰ درصدی تامین نمایند

انتهای پیام/ع

نمایشگاه بهاره در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار