میر اشرفی گفت: هیچ شخصی نمی‌تواند کالایی را که به سختی وارد کشور کرده دوباره صادر کند این امر درباره گوشت قرمز هم صدق می‌کند.

گوشت وارداتی نمی تواند صادر شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گمرک؛ مهدی میراشرفی، مدیر کل گمرک ایران  ­­با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه "گوشت وارد کشور نشده خارج می‌شود"​، اظهار کرد: تعداد زیادی دستگاه‌ها و مراجع نظارتی بر ترخیص و توزیع محموله‌ها نظارت دارند و هیچ شخصی این اقدام را انجام نمی‌دهد که کالایی را که به سختی وارد کشور کرده دوباره صادر کند، بنابراین نمی‌توان گوشت قرمز را با این مشقت وارد کشور و دوباره صادر کرد.


بیشتر بخوانید: واردات گوشت قرمز به روال عادی بازگشت/ رفع ممنوعیت صادرات دام زنده تنها راهکار تنظیم بازار داخل


انتهای پیام/

واردات سخت مانع از خروج مجدد آن می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود ساعدی
۱۱:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه اتاق اصناف و سازمان حمایت هیچگونه نظارتی بر توزیع گوشتهای وارداتی ندارد و متاسفانه مشاهده میشود که برخی از اصناف و کسبه بعد از دریافت گوشت وارداتی بدون آنکه حتی خود گوشت را روئیت و دریافت کنند بصورت عمده و با سودی در حدود بیست تا سی درصد آن را به قصاب ها و سایر صنوفی که سهمیه ندارند می فروشند و این یعنی همان شتاب زدگی که آقای دولتی ها عینا در واردات گوشت هم انجام دادند و با دستپاچگی تمام نسبت به واردات گوسفند زنده با هواپیما کردند !!؟؟ و الان هم با دستپاچگی تمام این گوشتها را به دلالان و واسطه ها میدهند و بجای عرضه گوشت به دست مصرف کننده و مردم فقط آمار واردات آن را به مردم میدهند و آن را به رخ مردم میکشند !؟ دقیقا همان کاری که با ارز و طلا انجام دادند , دوباره در حال تکرار است !؟!
آخرین اخبار