ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت و کنترل در شهر‌های نور، محمودآباد، آمل و میاندرود متخلفان شکار و صید را دستگیر کردند.

ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در نور ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر (محیط بانی رزن) درحین گشت زنی درحوزه استحفاظی یک متخلف در حال شکار رابه همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در پی گشت و کنترل در حوزه استحفاظی منطقه سنگ درکا، یک شکارچی غیر مجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیرکردند.

ابراهیمی گفت: در ادامه ماموریت یک قطعه پرنده دلیجه که از سوی یکی از طبیعت دوستان به اداره حفاظت محیط زیست آمل تحویل داده شد، پس از تیمار و تغذیه با کمک ماموران یگان، در زیستگاه اصلی رها سازی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد در حین گشت زنی در سردهنه‌های رودخانه‌های استحفاظی از صیادان غیرمجاز یک دستگاه قایق موتوری،۳۰رشته تور ماهی گیری و یک رشته سالیک کشف و ضبط کردند.

وی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست میاندرود درحین گشت و کنترل در دهنه رودخانه زردی و تجن ۵ رشته دام ماهیگیری غیرمجاز را جمع آوری کردند.

انتهای پیام/ م

متخلفان شکار و صید ۴ شهرستان زیر ذره بین محیط زیست مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار