معاون توسعه مشارکت‌های مردمی قم عنوان کرد؛

مردم قم درجشن نیکوکاری امسال۴میلیاردتومان کمک کردند

شهبازی نیاگفت:درجشن نیکوکاری امسال۴میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است وتاپیش از آغاز سال نو بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی شهبازی نیا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی قم با اشاره به شعار "عیدی برای همه" گفت: مردم قم نه فقط در شعار بلکه همیشه در عمل هم ثابت کرده اند که مستضعفان و محرومان را فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال این کمک‌ها از ۳۷ پایگاه مستقر در مراکز نیکوکاری و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه جمع آوری شدعنوان کرد: مدارس مناطق برخوردار قم هم دراین راستا کمک شایانی کردند که طبق نخستین آمار اعلام شده، این مبالغ تاکنون نزدیک به ۴ میلیارد تومان رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم ضمن دعوت از مردم برای کمک‌های بیشتر به ایتام و نیازمندان در روز‌های پایانی سال اضافه کرد: همشهریان گرامی می‌توانند از طریق شماره گیری #۱*۸۸۷۷* و سپس درج کد تلفن استان قم و یا واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ نزد بانک ملت این نهاد را در کمک به ایتام و محرومان یاری کنند.

شهبازی نیا با اشاره به رشد ۶۵ درصدی مشارکت‌های مردم در جشن نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده، تاکنون در جشن نیکوکاری امسال چهار میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است؛ در تلاش هستیم این کمک‌ها تا پیش از آغاز سال نو بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع گردد.

وی عنوان کرد: مردم خیراندیش استان با مراجعه به مراکز نیکوکاری و ادارات چهارگانه سطح استان، کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ح

مشارکت ۴ میلیارد تومانی مردم قم در جشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار