مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از توزیع ۱۰۱ تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازاری به صورت سیار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدشبر موسوی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود گفت: برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کاهش قیمت مرغ، از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود و با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، تاکنون ۱۰۱ تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازاری در چند مرحله به صورت سیار در شهر و روستا‌های شهرستان میاندورود توزیع شد.

وی افزود: با تدابیر انجام شده و هماهنگی با فرمانداری، مرغ آماده طبخ مرحله به مرحله در تمام سطح شهر و روستا‌های این شهرستان توزیع شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: بازدید و نظارت بر نحوه چگونگی توزیع توسط کارگروه تنظیم بازار این شهرستان و کارشناسان این مدیریت انجام و تمهیدات لازم برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت‌ها در نوروز صورت گرفت.

موسوی افزود: برای ایجاد ثبات بازار مصرف و جلوگیری از نوسانات کاذب قیمت کالا‌های اساسی در ایام پایانی سال‌جاری و نزدیکی تعطیلات نوروزی، توزیع کالا‌های اساسی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ و شکر دولتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و تعزیراتی با جدیت بیشتری نسبت به مقابله با گران فروشی اقدام کنند، گفت: نهاد‌های نظارتی نسبت به نظارت محسوس و غیرمحسوس اقدام کنند تا بازار به سمت تعادل پیش رود.

انتهای پیام/ م

بهره مندی مردم میاندورود از ۱۰۱ تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.