عنواندار کشتی آزاد جهان گفت: متأسفانه رسم بدی شده، همین که به هر دلیلی در صحنه نیستی فراموش خواهی شد.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آسیب دیدگی دستش اظهار داشت: تمایل چندانی برای تشریح این موضوع ندارم که اگر داشتم در این هفت ماه درباره اش صحبت می‌کردم، منتهی چند نفر از دوستان پیگیر حالم بودند که موضوع رسانه‌ای شد.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: از چند ماه پیش فکر می‌کردم آسیب دیدگی مربوط به مچ دستم است، اما پزشک اعلام کرد ماجرا فراتر از مصدومیت دست است، به همین منظور باید ۲۰ تا ۳۰ فرودین مراحل درمانی پیش از عمل جراحی را طی کنم و بعد از آن برای جراحی آماده شوم.

نفر سوم جهان که اصلا دوست نداشت درباره جزئیات بیماری اش صحبت کند در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولی هم صحبت کرده است گفت: آن‌ها که پهلوان زنده را می‌خواهند، من هم هرگز با کسی صحبت نکردم؛ به هر صورت این مشکل خودم است و آن را حل می‌کنم. تازه برخی‌ها ناراحت هم شدند که با رسانه‌ای شدن مصدومیتم جَو به هم ریخته و آرامش را از آن‌ها سلب کردم و این در حالی است که خدا را شاهد می‌گیرم من اصلا با کسی صحبت نکردم و توقعی هم ندارم.

قهرمان بازی‌های آسیایی اضافه کرد: تنها کسی که جویای احوالم بوده رسول خادم است که بی نهایت از او سپاسگزارم، البته دکتر ملک محمدی هم با من تماس گرفت و پیگیر درمانم بود که از وی نیز تشکر می‌کنم، باور کنید این دو عزیز هم خودشان محبت داشتند و جویای آسیب دیدگی ام شدند که این توجهات را هرگز فراموش نخواهم کرد.

اسماعیل پور درباره اینکه هزینه عمل جراحی چقدر خواهد بود گفت: حدود ۱۲ تا ۱۵ هزار یورو باید پرداخت کنم، ماشینم را برای فروش گذاشتم، نیاز باشد چیز‌های دیگر را نیز می‌فروشم، البته خدا بزرگ است تا به امروز که لنگ نماندم و از اینجا به بعد هم تسلیم تقدیر الهی هستم.

دارنده ۳ مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد: در این مدت بسیاری از مردم و دوستان جویای احوالم شدند که از آن‌ها صمیمانه قدر دانی می‌کنم، فقط تقاضا دارم برایم دعا کنند تا ان شاالله بتوانم محبت‌های این عزیزان که بسیار ارزشمند است را جبران کنم.


بیشتر بخوانید:

علیرضا رضایی: در جام جهانی آمادگی لازم را برای رویارویی با حریفان داریم

محمدی: تیم ملی امید به جام جهانی کشتی اعزام می‌شود/ علی دایی اسطوره ورزش کشورمان است


انتهای پیام/

صحبت‌های عنواندار کشتی جهان درباره مصدومیتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حمید
۰۵:۴۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
سلام خدا وکیلی اگه وزارت ورزش وکمیته ملی المپیک کمک نکن پس کی مخواد کمک کند! این عزیزان سرمایه های کشورمان هستند خاهشن رسیدگی شود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
دلم برای مظلومیتت به درد آمدقهرمان، از میوه دل امام ریوف که باب الحوایج است وفردا مولودش ،خواستار سلامتیت ورفع مشکلاتت هستم.
آخرین اخبار