نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: مشکلات اقتصادی قابل انکارنیست و بسیار خطرناک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان در نماز وحدت آفرین جمعه با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش قیمت کالا‌ها گفت: مشکلات اقتصادی قابل انکار نیست و روزبه روز قیمت‌ها در حال افزایش است.

آیت الله نورمفیدی افزود: این مشکلات بسیار خطرناک هستند و سبب روشن شدن چراغ قرمز می‌شود و نتیجه آن کوچک شدن سفره مردم است.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش همه دولتمردان، وظیفه هرکس ارائه خدمت و کمک کردن به قدر توان و ظرفیت است.

آیت الله نور مفیدی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: شناخت واقعیت‌ها، فعال بودن در میدان نبرد که امروز کشور ما با آن روبرو است ضروری است.

وی ادامه داد:دشمنان ما از پیشرفت و توسعه کنونی کشور ما راضی نیستند و ما باید درمقابل تمام ترفند و توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد:در این شرایط کشور فرصت و زمان بروز اختلافات نیست، مسئولین، مردم و گروه‌های مختلف باید همدل و همزبان باشند و مسیر را برای اهداف دشمن هموار نکنند.

امام جمعه گرگان همچنین ادامه داد: با توجه به استقلال و حیثیت امروز ما که در یک مقطع حساس تاریخی قرار گرفته است، باید همه دقت کنیم و راه درست و اصولی را انتخاب کرد.

آیت الله نور مفیدی در پایان سالروز رحلت حاج احمد خمینی را گرامی داشتند.

انتهای پیام /گ/پ

صحبت های خطیب جمعه گرگان در آخرین نماز جمعه سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.