مردم گلستان مراسم استقبال ۴ شهید گمنام دفاع مقدس را با شکوه هر چه تمام‌تر، ظهر امروز، برگزار کردند.

علی خالقی معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  گفت: مراسم استقبال ۴ شهید گمنام به استان گلستان، امروز در میدان بسیج گرگان انجام و امشب، همزمان با شهادت امام هادی (ع) همراه با نماز مغرب و عشا در امامزاده عبدالله (ع) گرگان مراسم وداع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:پیکر مطهر این ۲ شهید، صبح فردا، ۱۹ اسفند از معراج الشهدای گرگان به سمت دانشگاه پیام نور گرگان، تشییع و در همانجا دفن می‌شود.

خالقی گفت: یکی از این دو شهید گرانقدر در عملیات ایذایی والفجر ۸ در منطقه بوارین با ۲۰ سال سن و شهید والامقام دیگردر عملیات محرم، منطقه شریانی با ۲۴ سال به شهادت رسیدند.

خالقی با بیان اینکه عصر امروز، دو شهید دیگر تحویل مردم شهرستان گنبدکاووس خواهد شد افزود:مراسم استقبال، ساعت ۱۷ عصر امروز در خیابان طالقانی شرقی مقابل دادگاه انقلاب این شهرستان به طرف مصلی امام جعفر صادق (ع) و وداع نیز امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: پیکر این ۲ شهید دفاع مقدس نیز، فردا ساعت ۹ صبح از بیمارستان طالقانی گنبد به سمت دانشگاه آزاد واحد گنبد تشییع می‌شود.

خالقی گفت: یکی از این دو شهید گرانقدر در عملیات رمضان، با ۱۸ سال سن و شهید گرانقدر دیگر در عملیات ایذایی والفجر ۸ در منطقه بوارین با ۲۲ سال سن به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/م
 

استقبال مردم گلستان از شهیدان گمنام

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.