نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: مردم و جوانان انقلابی همدان پیشگام و پیشرو اجرای گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

مردم همدان پیشگاه اجرای دوم انقلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه همدان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان  با اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه، گفت: حفظ ارزش های اسلام ، پیشبرد حرکت دینی، حرکت عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی و از همه مهمتر توجه به مردم از مهمترین شاخص های نماز جمعه در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان، از تلاش های گسترده ی آیت الله محمدی قدر دانی کرد.

آیت الله شعبانی با اشاره به نگاه مثبت اسلام و قرآن به ثروت و تولید ،اظهار داشت: اقتصاد وثروت در اسلام مورد توجه و تاکید است و اکنون  برای رهایی از وضعیت اقتصادی فعلی باید با مدیریت جهادی وارد کار شد.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی  و تاکید بر ضرورت مطالعه و تحلیل راهبردهای گام دوم انقلاب گفت: باید از نگاه سطحی به این مسئله بسیار مهم پرهیز شود.

وی با بیان اینکه  مردم و جوانان انقلابی همدان پیشگام و پیشرو اجرای  برنامه های گام دوم انقلاب هستند خاطر نشان کرد: جوانان به طور جدی در این راه قدم برخواهند داشت .

آیت الله شعبانی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره ایام اعتکاف  و میلاد پرشور حضرت علی (ع)  افزود: سعادت دنیا وآخرت در گرو محبت و ولایت علی علیه السلام است.
امام جمعه همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مردم همدان اظهار داشت: ایشان به شما مردم بزرگ همدان سلامی گرم رساندند و نقش و جایگاه  مردم همدان را  در تاریخ این سرزمین و انقلاب اسلامی بی بدیل و مهم برشمردند.

انتهای پیام/د.ا

مردم همدان پیشگاه اجرای دوم انقلاب 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.