رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: حوزه علمیه همدان مهد پرورش عالمان وبزرگان در تاریخ ایران بوده است.

حوزه علمیه همدان مهد پرورش عالمان و بزرگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب درجمع نمازگزاران همدانی با اشاره به اینکه استان همدان مهد پرورش عالمان و بزرگان در کشور هستند افزود: بزرگانی که توانستند در کشور خوش بدرخشند.

وی با اشاره به جایگاه علمی آیت الله شعبانی ادامه داد: ایشان به حق شایستگی نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه همدان را دارد.

حجت الاسلام گلپایگانی با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته ،انقلاب اسلامی هدف هجمه ها و توطئه ها قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با وجود این همه توطئه دشمنان برای انقلاب اسلامی اما به دستور مقام معظم انقلاب گام دوم را محکم  تر برداشته است.

وی با اشاره به خیانت های گسترده ی خاندان پهلوی به اسلام و ایران گفت: اسلام در دوران پهلوی بسیار مهجور ومغفول بود.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امام خمینی (ره )  انقلاب اسلامی ایران و اسلام را زنده کرد اظهار داشت: ایران تنها مکان در دنیا است که اسلام اصیل در آن برقرار است.

وی با اشاره به اینکه همدان از حوزه های علمیه بزرگی برخور دار است بیان کرد: این حوزه ها مهد پرورش عالمان و بزرگان تاریخ ایران بوده است.

حجت الاسلام گلپایگانی با اشاره به اینکه همدان دارای بیش از یک هزار و دویست روستا است خاطرنشان کرد: حوزه همدان باید در تمامی روستاها مبلغ اعزام کند تا هر چه بیشتر مردم را با اسلام و انقلاب آشنا کند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در پایان سخنان خود، حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی را به آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان تقدیم کردند.

انتهای پیام/ج

حوزه علمیه همدان مهد پرورش عالمان و بزرگان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.