مردم دارالمومنین همدان، آیت‌الله طه‌محمدی را پس از اقامه آخرین نماز جمعه توسط ایشان از حسینیه امام خمینی(ره) تا میدان شریعتی مشایعت و بدرقه کردند.

معرفی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با توجه به خداحافظی قریب‎الوقوع آیت‎الله غیاث‎الدین طه‎محمدی از امامت جمعه همدان ، آیت الله حبیب الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان معرفی می شود.

آیت الله محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان از  اتمام مسئولیتش در کسوت نمایندگی ولی فقیه خبر داد و گفت: بسیار خوشحالم که یکی از آرزوهای دیرینه بنده محقق شد و رهبر معظم انقلاب این امانت سنگین که در مدت 15 سال بر دوش ما گذاشته بودند برداشتند، بنده از ایشان سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه نماینده‌ای از جنس مردم برای همدان مشخص کردند خاطرنشان کرد: جمعه آینده نماینده ولی فقیه جدید نماز جمعه را خواهند خواند.

آیت‎الله حبیب‎الله شعبانی متولد سال ۱۳۵۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دکترای فقه و اصول، از اساتید حوزه علمیه قم و جامعه‎المصطفی‎العالمیه است و در صورت انتخاب، جوان‎ترین نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در کشور خواهد بود.

آیت‎الله غیاث‎الدین طه‎محمدی، متولد ۱۳۲۶ از سال ۱۳۸۳ تاکنون نمایندگی، ولی فقیه و امامت جمعه همدان را به عهده دارد و پیش از آن نیز از سال ۶۱ تا ۸۳ امام جمعه شهرستان فامنین بوده است.

پس از اتمام فریضه عبادی ـ سیاسی نماز جمعه مردم دارالمومنین همدان، آیت‌الله طه‌محمدی را از حسینیه امام خمینی(ره) در خیابان پاسداران تا میدان شریعتی مشایعت و او را بدرقه کردند.

پایان دوره مسئولیت آیت الله محمدی در همدان

در این میان مردم شعارهای الله‌ اکبر و محمدی تشکر تشکر سر دادند و از زحمات وی قدردانی کردند.

پایان دوره مسئولیت آیت الله محمدی در همدان

 نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرد که از همدان نخواهد رفت و هر کاری که از دستش بربیاید برای این شهر و مردم آن انجام خواهد داد.

پایان دوره مسئولیت آیت الله محمدی در همدان

پایان دوره مسئولیت آیت الله محمدی در همدان

آیت‌الله طه‌محمدی رئیس بنیاد بوعلی سینا و نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری است.

انتهای پیام/د.ا

امام جمعه جدید همدان معرفی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار