امام جمعه نهاوندگفت: در سال جاری چندین روستای نهاوند پرونده قضایی نداشته اند و باید تشویق شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امام جمعه نهاوندحجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در نهاوند اظهار داشت: کلید حل مشکلات مردم امید به جوانان و استفاده از تجربه بزرگان و ریش سفیدان با توجه به توانمندی های داخلی است.
وی گفت: دادستان نهاوند در مورد وقوع  جرم گزارش داد که در چند روستای نهاوند کار بسیار خوبی انجام شده و این روستاها در سال جاری پرونده قضایی نداشته اند که باید به عنوان الگو معرفی شوند.

مغیثی افزود:دادستان و دیگر مدیران و مقامات قضایی با حضور در این روستاها از شورا و بزرگان و ریش سفیدان این روستاها قدردانی کردند.
امام جمعه نهاوند بیان کرد: عمده دلیل موفقیت قضایی در این روستاها توجه به مسائل فرهنگ و مذهب و قومی مردم و استفاده از کمک بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان در این روستاها بوده است.

وی همچنین از مصالحه پرونده قتل در یکی از روستاهای نهاوند با حضور بزرگان در روزهای اخیرقدردانی کرد و افزود: باید فرهنگ گذشت و صلح در جامعه را گسترش دهیم و به وضعیت معیشت و اقتصاد مردم با کمک دولت و بخش خصوصی موانع و مشکلات فقر و بیکاری را که سرمنشا همه اختلافات است رابرطرف کنیم.

انتهای پیام / ا 

باید فرهنگ گذشت و صلح در جامعه را گسترش دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.