مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی تا کنون استکبارستیزی و شهادت‌طلبی امنیت و استقلال کشور را تضمین کرده است.

استکبارستیزی و شهادت‌طلبی تضمین بقای انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان با تبریک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طی ۴۰ سال گذشته استکبارستیزی و فرهنگ شهادت‌طلبی امنیت و استقلال ما را تضمین کرده است.

وی با اشاره به  ایثار و از خودگذشتگی ملت ما که جوانان خود را در راه اسلام و کشورمان داده‌اند، گفت: حکومتی که از دست طاغوت گرفته شد و به لطف خدا به دست، ولی فقیه سپرده شد، اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است

مدیر حوزه‌های علمیه همدان با اشاره به  اینکه حجاب و عفاف در جامعه اسلامی به ارزشی والا تبدیل شده است، گفت:گرچه رضایت کاملی در این زمینه نداریم، اما وضعیت قابل مقایسه با گذشته نیست.

موسوی اصفهانی با اشاره به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، افزود: امروز ما زیر سایه، ولی فقیه هستیم، نه زیر سایه دست‌نشانده و غلام حلقه به گوش انگلیس مثل رضاشاه؛ که باید این نعمت را قدر دانست.

وی وجود، ولی فقیه را برکت بزرگی برای کشور دانست و گفت: امروز همه ما با تمکین به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی این انقلاب را پیش خواهیم برد تا این امانت را به دست حضرت، ولی عصر (عج) برسانیم.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان بیان کرد: برگزاری ۸۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور را یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام/د.ا

استکبارستیزی و شهادت‌طلبی تضمین انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار