معاون اول رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز آزادترین کشور در خاورمیانه است.

ایران آزادترین کشوردرخاورمیانهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس شهرستان ملایربا اشاره به اینکه ایران آزادترین کشور در خاورمیانه است،  افزود: آرمان های انقلاب امروز برای نسل جوان تازگی دارد و همیشه برای ملت ایران آرمان های بزرگی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب به استقلال، آزادی و عدالت رسیدند تاکید کرد: باید به انقلاب اسلامی افتخار کنیم چراکه با واسطه پیروزی انقلاب مردم بر سرنوشتشان حاکم شدند.

جهانگیری با اشاره به موقعیت ایران در شرایط بین المللی اظهار داشت: جشن های انقلاب امروز فرصتی است که همه افتخارات و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و مردم بازگو شود.

وی  گفت: برخی رسانه های خارجی اصرار دارند که بگویند وضع ملت ایران بدتر از قبل شده است در حالیکه با شاخص های معتبر می گویم که فاصله فقیر وغنی به شدت کاهش یافته و حرکت به سمت عدالت بوده است.

گفتنی است، معاون اول رییس جمهور در ادامه برنامه های این سفر یک روزه، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را بهره برداری و سپس از شهرک مبل و منبت شهرستان ملایر بازدید کرد، همچنین افتتاح 2 واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور در سفر به استان همدان است.

انتهای پیام/ج

 

 ایران آزادترین کشوردرخاورمیانه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.