معاون اول رئیس جمهور از شهرک تخصصی مبل و منبت ملایر بازدید کرد.

جهانگیری از شهرک صنعتی ملایر بازدید کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور از شهرک صنعتی ملایر  به همراه استاندار و نمایندگان ملایر بازدید کرد.

کیوان گردان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در حاشیه این سفر به خبرنگاران گفت: ۸۰ واحدعرضه مستقیم در داخل شهرک به منظور عرضه مستقیم تولیدات و حذف واسطه‌ها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی مبل و منبت بر اساس سیاست‌های تجمیعی سازمان صنایع کوچک احداث شده است اظهار داشت: ۱۲ هزار کارگاه صنعتی و غیر صنعتی مبل و منبت در استان همدان شناسایی شده است.

گردان با اشاره به اینکه ۱۰۰ واحد اولیدی در شهرک تخصصی مبل و منبت ملایر در حال فعالیت هستند اضافه کرد: به همین دلیل بازار عرضه مستقیم مبل و منبت ایجاد شد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار برای ساخت واحد‌های تجاری تسهیلات با کارمزد ۶ درصد اخذ شد ابراز کرد: برای جوانان ملایری که توان خرید مغازه را در داخل شهر ندارند این امکان فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه هر قطعه زمین با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع به متقاضیان واگذار شده است اظهار کرد: واحد‌های تولیدی پارچه رو مبلی کشور در این شهرک نمایندگی مستقر کردند.

وی در ادامه گفت: ۸۰ واحد نمایشگاهی شهرک مبل و منبت تا پایان ۶ ماهه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

گردان اظهار کرد: این شهرک نمایشگاهی به عنوان جاذبه گردشگری برای شهر ملایر و جذب شهروندان از سراسر کشور می‌تواند ایفای نقش کند.

انتهای پیام/ ش

۸۰ واحد نمایشگاهی برای عرضه مستقیم مبل به بهره برداری می رسد

 

 

 

 

 

برچسب ها: دهه فجر 97 ، مبل و منبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.