نماز جمعه نشان دهنده شکوه بندگی و حج هفتگی مسلمانان است.

نماز جمعه حج هفتگی مسلمانانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در جمع نمازگزاران همدانی گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خدای متعال به ملت عزیز ایران عنایت کرده است.

وی با بیان اینکه همت بی بدیل معنویت توجه به حق و ائمه اطهار جای شکر گزاری بسیار در پیشگاه حضرت حق دارد بیان کرد: مردم ایران در پرتو انقلاب اسلامی به نماز جمعه رسیدند که بزرگترین نعمت ها و اعظم برکات بر این ملت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه در ۹۰۰ نقطه از کشور  نماز جمعه برگزار می شود ادامه داد: نماز جمعه نشان دهنده شکوه بندگی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه انچه در پیشانی  جامعه اسلامی حک شده نشان دهنده بندگی است افزود: نماز جمعه حج هفتگی است و جمیع حسنات را یک جا در خود دارد.

علی اکبری با اشاره به اینکه  همدان تجلی تاریخ ، تمدن  و نماد تمدنی ملت ایران است، ادامه داد: نام همدان بیانگر حکمت،عرفان  علم و دانش است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد:  همدان با پرورش عالمان و بزرگان نه تنها بر ایران بلکه بر کل بشریت حق دارد.

وی با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند آیت الله محمدی گفت: ایشان در طول ۱۷سال امام جمعه و نماینده ولی فقیه خدمات ارزشمند و مهمی به این استان و شهر ارائه دادند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: آیت الله شعبانی فرزند برومند این دیار و از جایگاه علمی و از اقبال گسترده ای بین جوانان ومردم بر خور دار است.

انتهای پیام/د.ا

نماز جمعه حج هفتگی مسلمانان است

 

 

برچسب ها: نماز جمعه ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.