به دنبال حادثه روز گذشته در اهواز و انفجار لوله شرکت نفت متاسفانه اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این حادثه خسارت دید.

۲ مصدوم حادثه به کرمان اعزام می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  دکتر بارونی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:  خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از دانشجویان دختر که برای بازدید از مناطق جنگی به اهواز سفر کرده بودند مشکلی برایشان پیش نیامد و دو نفر از کارمندان دانشگاه و یکی از راننده‌های اتوبوس دچار آسیب‌های جزئی شدند.

وی افزود: این حادثه صبح روز پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه حوالی ساعت ١١ اتفاق افتاده است پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله به دستور رییس دانشگاه بنده و دکتر رستمی رییس بسیج کارمندی دانشگاه به اهواز سفر کردیم .

وی گفت: از ساعت یازده و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه که از این حادثه اطلاع پیدا کردیم تماس تلفنی داشتیم تا اینکه به دستور رییس دانشگاه عازم اهواز شدیم.

وی ادامه داد: حدود شامگاه پنجشنبه به اهواز رسیدیم و با حضور در بیمارستان شرکت نفت روند درمانی دو نفر از کارمندان دانشگاه که دچار حادثه شدند بررسی کردیم.

دکتر بارونی افزود: خوشبختانه حال آن‌ها خوب است و با پیگیری‌های انجام شده و پس از طی روند درمانی این دو کارمند به کرمان اعزام می‌شوند.

وی گفت:پیگیر مسائل حقوقی و جبران آسیب‌ها و خسارات وارده هستیم.

وی ادامه داد: برای دیدار با دانشجویان دانشگاه بامداد امروز جمعه به مقر فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله در جاده خرمشهر عازم شدیم و قرار است با آن‌ها دیداری داشته باشیم.

وی از تلاش همه افراد وتیم‌های امداد و کادر درمانی و مسوو لان بسیج استانی و همچنین درمانی در اهواز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

اعزام دو مصدوم کرمانی حادثه اهواز

برچسب ها: حادثه ، خسارت جانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار