رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: شرایط جوی و بارندگی صبح امروز ترافیک در محور‌های مواصلاتی منتهی به بهشت زهرا را افزایش داد، اما درحال حاضر شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم.

آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س)به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی ئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد:در حال حاضر شاهد کاهش بار ترافیکی در مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا هستیم. شمال به جنوب بزرگراه صالح آباد از قبل از پل صنیع خانی شاهد درباره ترافیک هستیم این ترافیک تا ورودی درب اصلی بهشت زهرا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در مسیرصالح آباد شرقی بعد از آزادگان و در خلیج فارس انتهای بار ترافیک به شهید کاظمی رسیده است، تصریح کرد: در بزرگراه شهید آوینی نیز ترافیک کمتر شده. در خیابان شهید رجایی و جاده قم نیز در مسیر شمال به جنوب شاهد بار در حال حرکت هستیم.

رازقی گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم در خصوص همکاری با عوامل پلیس راهور که در سطح معابر از ابتدای صبح زود استقرار دارند همکاری داشته باشد. ما به صورت مقطعی در برخی از مناطق محدودیت ایجاد می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم حداقل زمان سفر را شهروندان داشته باشند.

انتهای پیام/

کاهش بار ترافیکی در مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار