رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از اعطای تسهیلات ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان با سود ۱۰ درصد به بخش کشاورزی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  ، خالد جعفری در دوازدهمین جلسه کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری جهاد کشاورزی گفت: قرار داد عاملیت اعطای یارانه کاهش سود تسهیلات اعطایی، به طرح‌های کشاورزی از محل اعتبارات استانی مابین سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و بانک کشاورزی استان کردستان تنظیم شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: قرارداد منعقد شده ۸ درصد سود آن که ١٢میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین شده، اما برابر این تفاهمنامه و قرارداد ۸ درصد سود آن بخشوده میشود و تسهیلات سرمایه در گردش با نرخ سود ۱۰ درصد پرداخت میگردد

وی افزود: اعطای یارانه‌های موجود در قرارداد به قسمت‌های واجد شرایط احداث وتوسعه باغات، طرح‌های دام، طیورو زنبورداری، زراعت، صنایع تبدیلی وشیلات واگذار می‌گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: میزان تسهیلات بانکی برای پروژه احداث و توسعه باغات دو میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان و برای پروژه‌های دام و طیور، زراعت صنایع تبدیلی، شیلات ۱۲۵ میلیارد تومان ودر مجموع ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان برآورد اعتبار شده است.

وی تاکید کرد: مبلغ تسهیلات قابل پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان است که با حمایت‌های استاندار استان کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این موافقت نامه منعقد شده است.

انتهای پیام/ع

اعطای تسهیلات با سود ۱۰ درصد به بخش کشاورزی استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.