رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت : ساماندهی شرکت‌های تعاونی و بهره برداران آب و خاک در جهت توانمند کردن آن‌ها در الویت سازمان جهاد کشاورزی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه معارفه مسئول امور هماهنگی و بهره برداری شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه‌های مرزی غرب کشور در استان کردستان گفت: بهره برداری از پروژه‌های اجرایی آب و خاک، بهره وری آن‌ها و مشارکت مردم نکته‌ی بسیار مهمی است که باید در قالب نظام بهره برداری به حداکثر بهره وری برسد تا مردم از منافع آن به بهترین وجه منتفع شوند.

خالد جعفری گفت: باهماهنگی بین بخشی دراستان در خصوص مدیریت آبیاری کلیه مجموعه‌ها باید همکاری لازم و جدیت بیشتری را داشته تا شاهد پیشبرد کار‌ها و پیشرفت هر چه بیشتراین استان باشیم.

مدیر کل دفتر شبکه‌های آبیاری و زهکشی وزارت جهاد کشاورزی نیز در ادامه اظهار داشت: استان کردستان تنها استانی است که طرح آبیاری زمین‌های کشاورزی را درآن به مقدار قابل توجهی افزایش داده ایم و این افزایش نتیجه تلاش همه همکاران مجموعه به ویژه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان و مدیریت آب و خاک می‌باشد.

جلال ابوالحسنی در پایان تاکید کرد: یکی از وظایف مدیر شبکه‌های آبیاری، بحث مسائل اجتماعی است که بایستی به درستی انجام شود و امید است با حضور گودرزی که تخصص اصلی ایشان آبیاری می‌باشد این استان الگویی برای سایر استان‌ها شود.

در پایان گودرزی به عنوان مسئول امور هماهنگی و بهره برداری شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه‌های مرزی غرب کشور در استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

افزایش اجرای طرح آبیاری اراضی کشاورزی در استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.