به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور داوود ضامنی ، معاون فرهنگی وهنری اداره کل اموراستانها و مجلس حوزه هنری نهال دانشنامه فرهنگ ، هنر و تمدن کردستان در کوه آبیدر سنندج بر زمین کاشته شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ظهر امروز و به مناسبت هفته منابع  طبیعی در اقدامی نمادین و به منظور اهمیت دادن به موضوع دانشنامه فرهنگ ، هنر و تمدن کردستان یک اصله نهال با حضور معاون فرهنگی وهنری اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری کشور  با نام "نهال دانشنامه فرهنگ ، هنر وتمدن کردستان "در کوه آبیدر سنندج کاشته شد .

در این مراسم نمادین  داوود ضامنی در سخنان کوتاهی اظهار امیدواری کرد : دانشنامه فرهنگ ،هنر وتمدن کردستان با رشد این نهال و تنومند شدن آن به بالندگی لازم رسیده و در سایه سار این درخت جشن به ثمر نشستن اهداف پیش بینی شده در دانشنامه که همانا معرفی جنبه های مختلف فرهنگ ، هنر و تمدن غنی کردستان است را به جشن بنشینیم .

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تأکید کرد : زمانی که یک پروژه فرهنگی وهنری به نتیجه می رسد و این حرکت مورد استقبال جامعه فرهیخته و مردم فرهنگی وهنر دوستمان قرار می گیرد ، خستگی ها به خودی خود مرتفع و انرژی تلاش بیشتر جهت فعالیت در این مسیر حاصل می گردد .

دبیرخانه دائمی  دانشنامه فرهنگ ، هنر و تمدن کردستان  ۲۲ اسفند با رونمایی از چهار عنوان دانشنامه با عناوین کردستان و شرق شناسان  به صورت رسمی فعالیت خود را در حوزه هنری کردستان آغاز نمود .

انتهای پیام/ع

نهال "دانشنامه فرهنگ،هنرو تمدن کردستان " در آبیدرکاشته شد

برچسب ها: حوزه هنری ، نهال کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.