تجاوزان سعودی و مزدوران آنها به نقض مکرر آتش بس در استان الحدیده یمن ادامه می‌دهند.

نقض مکرر آتش بس در الحدیده از سوی جنگنده‌های سعودیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ «یحیى سریع »، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت متجاوزان سعودی و مزدوران آن ها به نقض مکرر آتش بس در الحدیده ادامه می دهند.

وی گفت متجاوزان طی 72 ساعت گذشته، مرتکب 534 نقض آتش بس شده اند و همزمان، جنگنده های متجاوز 61 حمله را اجرا کردند و درگیری ها در سایر جبهه ها نیز تشدید شده است.

سریع به خبرگزاری یمنی «سبأ» گفت متجاوزان و مزدوران سعودی طی 72 ساعت گذشته، منازل مسکونی و مزارع کشاورزان و مواضع نیروهای یمنی را با 45 موشک و 241 راکت هدف قرار دادند و 162 مورد تیراندازی با سلاح های سبک و متوسط صورت گرفت.

همچنین جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی با ادامه پرواز در آسمان شهر الحدیده و برخی دیگر از مناطق، 21 بار به نقض آتش بس پرداختند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به دو عملیات تهاجمی که طی آن مواضع و مقرهای دشمن در الوادی و در الشبکه مقابل نجران هدف قرار گرفت، پاسخ دادند و همچنین به مواضع مزدوران در المتون از توابع الجوف و در الحماد مقابل نجران حمله کردند.

وی همچنین از کشته و زخمی شدن بیش از 147 مزدور سعودی از جمله 137 مقابل علب عسیر، 7 نفر در المتون، 2 نفر در الزرقه و یک مزدور دیگر در وادی الشوق در الجوف خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار