معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مشکلات پیمانکاران در استان اردبیل حل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در دهمین جلسه شورای فنی استان اردبیل با اشاره به اینکه باید مشکلات پیمانکاران در استان حل شود افزود: طبق قانون باید به پروژه‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی نظارت صورت گیرد تا شاهد ناهماهنگی‌ها و مشکلات احتمالی نشویم.

وی گفت: با توجه به نوسان قیمت بازار نظارت بر مصالح پروژه‌ها و محل طرح‌های در حال اجرا ضرورت دارد و این مساله در ارتقای کیفی تاثیر بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: باید از کارخانه‌هایی که مصالح زیرساختی از قبیل: قیر، بتن و شن و ماسه تولید می‌کنند بازدید انجام شود و طبق نظریه آزمایشگاه‌ها استاندارد لازم را کسب کنند.

ندایی با بیان اینکه اگر در زیر بنای طرح اشکال فنی وجود داشته باشد تا آخر دچار مشکل خواهد شد افزود: مهندسان ناظر و عوامل بازرسی دستگاه‌های اجرایی باید حساسیت لازم را در کتترل کیفیت مصالح و ساخت اعمال کنند.

وی تصریح کرد: محدود فعالیت شورای فنی استان‌ها شامل تمام پروژه‌های در مراحل مطالعه، اجرا، بهره برداری و نگهداری می‌شود و باید حساسیت لازم را در این مراحل داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: شورای فنی باید بر پروژه‌های ملی که در سطح استان اجرا می‌شوند نظارت عالیه داشته باشد و نتیجه را گزارش دهد.

در این جلسه چند پرونده از جمله کارخانه آسفالت شهرداری گرمی، دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان جهاد کشاورزی بررسی شد.

انتهای پیام/ح

بازدید از پروژه‌ها در ارتقای کیفی تاثیر دارد

برچسب ها: پروژه ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.