با حضور استاندار اردبیل:

افتتاح ۱۱۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار اردبیل از ۱۱۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان خلخال بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفر به شهرستان خلخال افزود: ۱۱۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۲ میلیارد ریال پرده برداری شد که این طرح‌ها شامل ۱۱۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف و ۶ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: در این سفر یک واحد گلخانه‌ای گل رز هلندی با تولید ۲۷۰ هزار بوته گل در سال و با سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد ریال و اشتغال زایی هشت نفر افتتاح شد.

استاندار اردبیل از نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ساله انقلاب اسلامی در خلخال بازدید و از نخستین داروی ساخته شده توسط پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی خلخال با همکاری شرکت دانش بنیان افشره سبز نانو با نام علمی روانولین که در درمان‌های سنگ کلیه و کیسه صفرا کاربرد دارد، پرده برداری کرد.

بهنام جو در این سفر همچنین بطور سرزده از محل فرش فجران در آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خلخال و از محل گردشگری و بوم گردی بام خلخال که توسط یک سرمایه گذار در حال اجرا است بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

نخستین داروی ساخته شده در خلخال رونمایی شد

 

برچسب ها: دهه فجر ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.