رییس اداره آموزش و پرورش کوهپایه گفت: با احیای میراث فرهنگی، تجارتی منفعت بار برای همه اقشار، بدون هیچ دغدغه ای شکل می پذیرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعیدصدری رییس اداره آموزش و پرورش کوهپایه در مراسم بزرگداشت استاد محمد حسین سخنیار گفت:آثار ارزشمند استاد سخنیار، فنون ناب ادبی در اشعار و نثر نویسی، منظومه شناخته شده و مدیریت بی کم و کاستش در رادیو ایران مجموعه‌ای از دلایل محکم و قاطعی است که استاد را برجسته و دلایل کافی و وافی برای برگزاری اینگونه مراسم پربار فرهنگی جهت ارج نهادن به مقام ایشان است که می‌بایست به طور متدوام و سالیانه در سر فصل برنامه‌های فرهنگی شهر کوهپایه و شرق اصفهان به عنوان اصل و ارزش انکارناپذیر جایگاه خود را حفظ کند.

 
وی در ادامه، استاد سخنیار را میراث معنوی استان اصفهان و شهر کوهپایه تلقی نمود که تک تک شهروندان موظف به نگهبانی از این میراث و انتقالش به نسل‌های بعدی هستند.
 
صدری با اشاره به آثار گرانبهای استاد مسرور اصفهانی بیان نمود: خوشبختانه شرق اصفهان و شهر کوهپایه در کنار میراث معنوی از میراث فرهنگی بهره می‌برد که زادگاه استاد مسرور در شهر کوهپایه نمونه این میراث است. میراثی که نفعش به همه می‌رسد و در واقع تجارتی است که بدون هیچ دغدغه‌ای انجام می‌گیرد و با همت مسئولین باید به مرمت و بازسازی میراث فرهنگی پرداخته و احیایشان کنیم.
 
مراسم بزرگداشت استاد محمد حسین سخنیار در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور کوهپایه با سخنرانی استاد مصطفی کاویانی پژوهشگر و نویسنده آثار ادبی و فرهنگی با بررسی زندگینامه استاد مسرور، شعرخوانی، نی نوازی ادامه و در پایان از زحمات استاد کاویانی تقدیر به عمل آمد. 
 
انتهای پیام/م 
 

مراسم بزرگداشت استاد محمد حسین سخنیار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.