امام جمعه موقت نایین با تقدیر از خدمات شهدای حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی، گفت: شهید ودعی به معنای واقعی جان خود را در راه خدمت به مردم نثار کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام اکبر دهقان امام جمعه موقت نایین گفت: شهادت مقامی است که برای آن نباید غصه، بلکه باید غبطه خورد اگر چه ناراحتی امروزهمه طبیعی است، اما در حقیقت این مقام آن قدر رفیع است که دیگران باید به حال شهیدان غبطه بخورند و از این جهت است که شهادت از دست دادن نیست و به دست آوردن است.

 
وی بیان نمود: خدا می‌فرماید وقتی یک نفر در راه آرمان‌های اسلامی به شهادت رسید، من در خانواده اش جانشین او می‌شوم اگر کسی خانواده شهدا را تکریم کند و در جهات رضایت آن خانواده عمل و سخن بگوید مرا راضی نموده و اگر کسی دل خانواده او را به درد آورد مرا به خشم آورده است، و باید به مردم شهیدپرور و سلحشور نایین به خاطر حضورشان در مراسم یابود شهید ودعی آفرین گفت: چرا که در جهت رضایت شهید و خانواده اش قدم برداشته اند.
 
به گفته امام جمعه موقت نایین، شهیدانی که امروز، به پاس قدردانی از زحمات و خدمت آنان جمع شده ایم به خاطر نجات جان هم وطن خود و خدمت به خلق الله از جان خویش گذشتند و اینجاست که ارزش خدمت به معنای واقعی معلوم می‌شود.
وی اظهار نمود: در نظام و حکومت اسلامی آنچه که برای کارگزار نظام شاخص مهم است میزان خدمت گذاری است که بعد از انجام واجبات و ترک محرمات از مهمترین کار‌ها به شما می‌آید و مسئولین باید بدانند که، ولی نعمت آن‌ها مردم هستند و هر آنچه را که دارند مدیون آن‌ها هستند و کسی که در جامعه مسئولیتی را قبول می‌کند باید خود را خادم آن جامعه بداند.
 
دهقان در ادامه گفت: امروز اگر کسی می‌خواهد با آمریکا و دشمنان اسلام و انقلاب ایران مقابله و بجنگد باید بیش از همه وقت خود را وقف مردم نموده و با روحیه جهادی و انقلابی کارکند و نیز تحریم‌های بیرونی را مانعی در برابر این امر نداند و بیانیه‌های مقام معظم رهبری را که می‌فرمایند «تمام راه حل‌ها در این کشور است چشم به بیرون نداشته باشید مردم را معطل اتحادیه اروپا نکنید و به اقتصاد مقاومتی روی آورید» سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
دهقانی در پایان ناامیدی جوانان نسبت به آینده کشور را از برنامه‌های دشمن دانست و گفت: همت و اراده بیشتر و قوی می‌تواند این مشکلات را بر طرف ساخته و شکست اصلی را ابر قدرت‌ها خواهند خورد چرا که مردم همچنان برای پاسداری از اسلام، دین و خون شهیدان ایستاده اند و صورت خود را با وجود تمام مشکلات سرخ نگه داشته اند تا در راه دفاع از حق و حقیقت برآیند.
مراسم بزرگداشت شهید علی ودعی نایینی در امامزاده سلطان سیدعلی (ع) با حضور نماینده مردم نایین و خوروبیابانک، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
 
سرگردخلبان شهیدعلی ودعی نایینی درحادثه تلخ وتاسف بارسقوط بالگرداورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال وبختیاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 
 
انتهای پیام/م 
 

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید علی ودعی نایینی

برچسب ها: شهدا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
درود بر شهدای انقلاب اسلامی درود بر شهدای مدافع حرم