بنا به گزارش روزنامه هآرتص، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی ویدئویی از ضرب و شتم وحشیانه پدر و پسر فلسطینی از سوی سربازان این رژیم را منتشر کرد.

انتشار ویدئو ضرب و شتم پدر و پسر فلسطینی توسط سربازان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میدل ایست آی، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی فیلم ویدئویی از ضرب و شتم و تحقیر یک پدر و پسر فلسطینی، در حالی که دستان و چشمان آن‌ها بسته بود، از سوی سربازان رژیم صهیونیستی در پشت یک ماشین جیپ نظامی را منتشر کرد.

این فیلم پس آن منتشر شد که روز یکشنبه دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی علیه پنج سرباز صهیونیست تشکیل شد و چهارتن از آن‌ها را برای سوء استفاده شدید از قدرت، تنها به شش ماه زندان محکوم شدند. سرباز پنجم نیز به دو ماه زندان محکوم شد.

در ویدئو مذکور نشان داده می‌شود که سربازان صهیونیست به طور مداوم بر سر پدر و پسر فلسطینی ضربه می‌زنند و به آن‌ها می‌گویند که به دوربین سلام کنید.

پدر و پسر فلسطینی بلافاصله پس از این حادثه، که در ۸ ژانویه رخ داد، به یک مرکز درمانی در قدس منتقل شدند. روزنامه هاآرتص با استناد به اسناد دادگاهی گزارش داد که یکی از این دو فلسطینی برای شدت ضرب و شتم وارده به مدت سه روز در بیمارستان بستری بود. در ماه دسامبر دو سرباز رژیم صهیونیستی از یگان نظامی مشترک با این پنج سرباز به قتل رسیدند. این پنج سرباز صهیونیستی، این پدر و پسر فلسطینی را به خاطر مظنون بودن در حمله به دو سرباز صهیونیست بازداشت کردند. با این حال این دو فلسطینی در ماجرای حمله به دو سرباز صهیونیستی بی گناه بودند.

روز سه شنبه نیز نظامیان رژیم صهیونیستی در دو حادثه جداگانه با شلیک گلوله به سمت دو فلسطینی در کرانه باختری، آن‌ها را به شهادت رساندند. همچنین فیلم‌های در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد سربازان صهیونیست چندین تظاهرکننده فلسطینی را بازداشت و به طور خشونت آمیزی زنان فلسطینی را مورد حمله قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار