پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سرهنگ محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان گیلان در آستانه چهارشنبه آخر سال و عید نوروز گفت: مراسم چهارشنبه آخر سال نباید زندگی عادی شهروندان را مختل کند.

وی با بیان اینکه رویکرد پلیس در برنامه‌های چهارشنبه آخر سال منافاتی با تفریح، و شور و نشاط مردم ندارد، افزود: پلیس از هر چه که در راستای قانون موجب شادی و نشاط مردم شود، استقبال می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموعه پلیس اظهار داشت: هر سال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال در سطح جامعه هستیم.

سرهنگ اسحاقی با تاکید بر ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی از قبیل: اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری در راستای کاهش آسیب‌ها و تلفات مراسم چهارشنبه آخر سال گفت: قربانی اصلی اتفاقات این روز کودکان و نوجوانان هستند و نقش خانواده‌ها در کنترل فرزندان، نقشی حیاتی است.

وی تصریح کرد: پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی با افراد خاطی و هنجارشکنی که در چهارشنبه آخر سال باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شوند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

هشدار پلیس گیلان به هنجارشکنان مراسم چهارشنبه آخر سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.