معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم الهام گرفته از دوران دفاع مقدس و تجربه گرانبهای آن دوران است.

اردو‌های راهیان نور وسیله کشف گنج پنهان دفاع مقدس است/ دفاع مقدس عقبه‌ای برای ساختن آینده است/ بیانیه گام دوم الهام گرفته از تجربه دفاع مقدس استسردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازدید زائران از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: اردو‌های راهیان نور وسیله‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقدامی برای کشف گنج پنهان دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی افزود: مردم در این اردو‌ها با سبک زندگی و رفتار شهدا بیشتر آشنا شده و حماسه‌های آن‌ها را بیشتر می‌شناسند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اظهار کرد: اردو‌های راهیان نور در واقع یک عملیات عظیم فرهنگی انسان ساز است و اگر جوانان از این فرصت استفاده کنند، به طور حتم در تمام زندگی آن‌ها موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در سال‌های اخیر استقبال خوبی از اردو‌های راهیان نور داشته‌اند که این نشان‌دهنده قدرشناسی ملت ایران از رشادت‌های فتح آفرینان است.

سردار آزادی عنوان کرد: دفاع مقدس در واقع عقبه‌ای برای ساختن آینده است، زیرا ما از دفاع مقدس "خودباروری" و "ما می‌توانیم" را آموختیم. این‌ها کلید واژه‌های دفاع مقدس است که در تمام یادمان‌ها و زیارتگاه‌های دوران دفاع مقدس احساس می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین درباره بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب برای جوان‌گرایی تصریح کرد: آینده متعلق به جوانان است و جوانان باید وارد میدان شده و با کسب تجربه مدیریت آینده کشور را به دست بگیرند و تاکید رهبر معظم انقلاب الهام گرفته از دوران دفاع مقدس و تجربه گرانبهایی‌ست که در آن دوران رقم خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار