پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله منطقه ای در محل پژوهش سرای جابر بن حیان شهر سلطانیه طی دو مرحله با شرکت دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در جهت تعمیق یادگیری و کاربردی نمودن آموخته های علمی و مهارتی دانش آموزان   پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار شددوره اول متوسطه باحضور برگزیدگان مدارس شهرستان در 6 رشته ی ادبیات،زبان انگلیسی،آزمایشگاه علوم،پژوهش،دست سازه و بازارچه کارآفرینی در محل پژوهش سرای جابر بن حیان شهرسلطانیه برگزار گردید.

گلمحمدی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه در خصوص ویژگی های این طرح و روند اجرایی این جشنواره گفت: یکی از بهترین طرحهای دوره اول متوسطه در سنوات اخیر،اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی بوده که در راستای یادگیری عمیق و کاربردی دروس این دوره که منجر به کشف،اختراع و چالشهای فکری و عملی و بروز استعداهای فردی و گروهی می شود،برگزار گردیده.

وی با اشاره به اینکه آموزش امروز نیازمند تأمل در روشهای تدریس و تبادل تجربیات بین همکاران است،از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دبیران در رشته های مختلف جشنواره یاد کرده و از حضور و همکاری دبیران محترم در اجرای کیفی جشنواره تقدیر و تشکر نمود.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی با نگاه رقابت سالم در پی این است که با ایجاد فرصت و زمینه در جهت کاربردی نمودن آموخته ها از ابتدا تا انتهای برنامه است افزود: این مهم نیز با نقش آفرینی تمامی دبیران رشته های مختلف انجام می شود.وی همچنین با بیان این مطلب که کیفیت اجرای جشنواره،امسال نسبت به سال گذشته بیشتر بوده از استقبال پرشور دانش آموزان در رشته های مختلف جشنواره خبر داد. 

انتهای پیام /ک 

سلطانیه میزبان پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله منطقه ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.