الیاسی گفت: برای توسعه فضای استارت‌آپی و شرکت‌های دانش بنیان حمایت‌های خود را افزایش می‌دهیم.

(۹ فروردین ساعت ۱۴:۳۰) حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپها با هدف توسعه اکوسستم نوآوریمهدی الیاسی معاون سیاست گذاری و توسعه  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو  با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اقتصاد دیجیتال اظهار کرد: در معاونت علمی تلاش می‌­کنیم شرکت­‌های دانش بنیان بزرگی که تعدادشان هم زیاد شده است، سازمان دهی شوند.

 معاون سیاست گذاری و توسعه  معاونت علمی  با اشاره به هدف این برنامه بیان کرد: می‌­خواهیم با ساماندهی این شرکت­‌ها به توسعه اقتصاد کشور کمک کنیم، زیرا این شرکت­‌های بزرگ توانایی حل چالش‌­های اقتصادی را دارند.

حل چالش‌های کشور به کمک کتاب‌های مخصوص

وی با اشاره به پیش گامان اقتصاد دیجیتال گفت: شرکت­‌های دانش بنیان می­‌توانند در حوزه دیجیتال یا همان توزیع محصولات به صورت آنلاین وارد کار شوند.

الیاسی درباره متنوع سازی اکوسیستم نوآوری اظهار کرد: در این بخش شتاب‌­دهنده­‌ها و فعالین اقتصادی مورد هدف قرار دارند، البته تمام شرکت‌­های دانش بنیان و استارت‌­آپ­‌ مورد توجه قرار نمی‌گیرند و به دنبال این هستیم که به کمک آنها زیست بوم نوآوری را توسعه دهیم.

 معاون سیاست گذاری و توسعه  معاونت علمی با اشاره به کتاب­‌هایی که در حوزه استارت ­آپی منتشر شده‌­اند، گفت: معاونت علمی چندین جلد کتاب برای توسعه فضای دانش بنیان کشور منتشر کرده است تا به کمک آنها بتواند چالش‌­های کشور در زمینه‌های مختلف را برطرف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار