مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: ما امروز در میدان جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم.

در شرایط کنونی نیازمند مدیران لایق و مسئولیت پذیر هستیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در یکصد و یازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در شهرستان جغتای برگزار شد، گفت: ما امروز در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم و همانگونه که آقای رزم حسینی در دوران دفاع مقدس از سرداران سرافراز آن دوره بودند، امروز نیز لباس رزم اقتصادی پوشیده اند و برای توسعه اقتصادی استان به میدان آمده اند.

وی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی یکی از محوری‌ترین مباحث خود را توسعه اقتصادی فرهنگی قرار داده است و خوشخبتانه با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شاهد همگرایی همه بخش‌ها برای تحقق اهداف مدنظر در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور خطاب به رزم حسینی گفت: در شرایط امروز نیازمند مدیران لایقی همچون شما هستیم و افتخار می‌کنم که به عنوان فرزند دیار سربداران، در خدمت شما هستم، زیرا شما یکی از سرداران جنگ اقتصادی هستید.

مهری افزود: خوشحالم امام جمعه‌ای داریم که خود کارآفرین، تولیدکننده و یکی از سرداران جنگ اقتصادی است؛ از ایشان تشکر می‌کنم که در دوران سخت اقتصادی به میدان آمده است تا به مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه شهرستان جغتای معادن بسیاری دارد، تصریح کرد: امروز نیازمند کارآفرینان و سرمایه گذارانی هستیم که از فکر و ایده خود برای بهره برداری مطلوب از معادن و ظرفیت موجود در این منطقه بهره برداری کند و شاهد توانمندسازی مردم در حوزه اقتصادی باشیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور بر ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی در اجرای پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: نباید در طرح‌های توسعه ای، اقلیم منطقه مورد غفلت واقع شود؛ محیط زیست مسئله بسیار مهمی است چرا که این آب و خاک متعلق به آیندگان است و حق نداریم به دلایل اقتصادی به سرمایه نسل‌های آتی دست اندازی کنیم.

مهری افزود: هنر ما این است که بدون ایجاد هرگونه مشکلی برای اقلیم منطقه، طرح‌های توسعه‌ای را در دستورکار قرار داده و زمینه سرمایه گذاری را برای کارآفرینان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه جغتای باید به سمت صنایعی با مصرف آب پایین برویم، تصریح کرد: با همفکری می‌توان کار‌هایی انجام داد که بدون ضرر رسیدن به محیط زیست، در بخش کشاورزی و دامپروری ارزش افزوده ایجاد شود و بسیاری از جوانان تحصیل کرده سرکار بروند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: در حوزه معدن به هیچ عنوان نباید خام فروشی داشته باشیم و ضرورت دارد که به سمت ایجاد چرخه ارزش افزوده حرکت کنیم و بانک صنعت و معدن هم در این راستا در کنار کارآفرینان و سرمایه گذاران خواهد بود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

رزم حسینی با لباس رزم وارد میدان جنگ اقتصادی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.