استاندار خراسان رضوی گفت: کارآفرینان مجاهد اقتصادی به شمار می‌روند و باید آن‌ها را به دلیل تلاشی که در مسیر توانمندسازی مردم می کنند، تکریم کرد.

تلاش کارآفرینان در مسیر توانمند سازی مردم استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در  داورزن گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب باید سبک اداره کشور را تغییر دهیم، اگر در ۴۰ سال گذشته فقط زیرساخت فراهم کردیم، امروز باید زمینه را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران فراهم کنیم تا اشتغال زایی کنند و دولت فقط باید پشتیبان و حامی بخش خصوصی باشد.

وی افزود: باید در آغاز دهه پنجم انقلاب برای اداره کشور و پیشبرد برنامه ریزی‌ها در حوزه اقتصادی، راه دیگری را در پیش بگیریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: عده‌ای به یارانه دریافتی از دولت دلخوش هستند و برای گذران زندگی خود روی آن حساب باز می‌کنند در حالی که نمی‌دانند از یک طرف به آن‌ها ۴۵ هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود و از طرف دیگر چند برابر از جیب شأن می‌رود.

رزم حسینی افزود: تلاش دشمن بر این است که با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مردم را نسبت به حاکمیت و مقامات بدبین کنند، اما نباید چنین اجازه‌ای به آن‌ها بدهیم.
 
انتهای پیام//م.م
 

لزوم بستر سازی مناسب برای سرمایه گذاران و کارآفرینان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.