امینی گفت: واجب است تا تمام مسئولان کشور بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند و خود را مطابق با آن تطبیق دهند.

همه مسئولان باید خود را با بیانیه گام دوم انقلاب تطبیق دهندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امینی معاون نظارت و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور  در نشست هم اندیشی شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: بسیج اساتید از یک سو به مجموعه‌های علمی و اساتید که نقش راهبردی در جامعه دارند مرتبط است و از سوی دیگر به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نیرویی توانمند در عرصه‌های مختلف است؛ این موضوع  با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه تولید، رشد، تعالی و حل مسئله می‌تواند منشا خدمات قابل توجهی باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور افزود:بسیج اساتید می‌تواند با تجمیع سازی ظرفیت‌های خود و تشکیل یک جبهه علمی، فرهنگی بن بست شکنی کند و در مسیر پویایی و رشد اعتلای کشور گام بردارد.

در زمینه صنعت تعمیر و نگهداری کشور اقدام عاجلی صورت نگرفته است

در ادامه مراسم خسرویان رئیس سازمان بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: واجب است همه مسئولان بیانیه گام دوم انقلاب را  مطالعه کنند و خودشان را با آن تطبیق دهند.

وی  گفت: در زمینه صنعت تعمیر و نگهداری کشور اقدام عاجلی صورت نگرفته است و دانشگاه  فنی و حرفه‌ای می‌تواند به بازنویسی این حوزه بپردازد.

همچنین شمس الدین معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید در این نشست به طرح تحول سازمان و ایجاد سامانه آفتاب و نحوه صدور کارت اعضاء و ارتباط با کانون‌ها و مسئولین استانی اشاره کرد.

در ابتدای این نشست هم جلیلی رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای گزارشی از فعالیت‌های سه ماهه این مرکز ارائه کرد.

جلیلی با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماه اخیر گفت: ایجاد کارگروه‌های مطالعاتی در حوزه زنان و اقتصاد در پیوست نگار فرهنگی تولیدو اشتغال و تجاری سازی و مطالعات قرآنی و سواد رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی و ایجاد شبکه نخبگان حوزه علم و فن از جمله برنامه‌های ما بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار