سلگی گفت: باید بدانیم که انقلاب اسلامی بر پایه حمایت از مظلومان شکل گرفته و با لکسوس سواری و اشرافی‌گری هم‌خوانی ندارد.

خبرنگار: جعفری/فعلا باید با بلوک شرق ارتباط داشته باشیم / انقلاب با اشرافی‌گری و لکسوس سواری هم‌خوانی ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ابن‌الدین رئیس شورای سیاست‌گذاری آئین ۴۰ سالگی بسیج اساتید، در نشست خبری همایش دستاورد‌های چهل ساله انقلاب با اشاره به این همایش، اظهار کرد: در شرایط کنونی دشمنان ایران هم‌پیمان شده‌اند که مردم ۴۰ سالگی انقلاب را نبینند، اما می‌دانیم که این صحبت‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر می‌بیند.

تمدن‌های جعلی دنیا، تمدن انقلاب شیعی را نمی‌پسندند

وی با بیان اینکه امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، جهانیان علیه ایران متحد شده‌اند، گفت: اکنون اکثر کشور‌های جهان علیه ایران متحد شده‌اند و باید با بلوک شرق هم فعلا همکاری داریم، باید بدانیم که تمدن‌های جعلی دنیا، تمدن انقلاب شیعی را نمی‌پسندند و دربرابر آن قد علم کرده‌اند.

ابن‌الدین با اشاره به نقش بسیج اساتید در شرایط کنونی کشور، اظهار کرد: در این شرایط مجموعه محوری مؤمن و انقلابی بسیج اساتید باید وارد عمل شوند و هویت انقلاب اسلامی را به جهانیان اعلام کنند و بگویند که تا زمان ظهور امام زمان، پای انقلاب می‌ایستند.

تقدیر  از ۴۰ استاد بسیجی برتر در ۴۰ سالگی انقلاب

رئیس شورای سیاست‌گذاری آئین ۴۰ سالگی بسیج اساتید درباره برگزاری همایش بسیج اساتید، بیان کرد: در این همایش به ۴ سوال اصلی پاسخ می‌دهیم و به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب از ۴۰ استاد بسیجی برتر تقدیر می‌کنیم.

افرادی که در ظرفیت انقلاب نیستند باید کنار گذاشته شوند 

همچنین در ادامه این مراسم روح‌الله سلگی معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید با اشاره به انقلاب اسلامی، بیان کرد: کشور‌های عربی اوایل انقلاب می‌گفتند که این انقلاب اسلامی نیست و فقط ایرانی است، اما در همان زمان امام خمینی فرمودند که ما غم‌خوار تمام مردم مظلوم جهان هستیم.

معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه حمایت از مظلومان جهان برپا شد، اما می‌بینیم که اکنون عده‌ای اشرافی‌گری می‌کنند و لکسوس سوار می‌شوند و  مخالف با مفاهیم انقلاب حرکت می‌کنند.

سلگی با بیان اینکه می‌خواهیم در این همایش مبنای اصیل انقلاب را معرفی کنیم، بیان کرد: شبکه‌های خارجی همواره به دنبال این هستند تا وضعیت ایران را اسف‌بار نشان دهند، اما باید واقعیت‌های روز ایران را به مردم و جهانیان نشان دهیم.

وی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی فتح‌الفتوح ایران است و باید به ظرفیت آن توجه کرد و افرادی که در ظرفیت آن نمی‌گنجند را کنار گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار